محل تبلیغات شما
خدمات مشاوره و راه اندازی کسب و کار نیاز ممکن است شامل موارد زیر باشد اما محدود به موارد زیر نیست
ارزیابی ظرفیت / توانایی سازمان در انجام و تحویل موفقیت آمیز یک پروژه ، ابتکار عمل یا تغییر در زمینه محیط سازمانی ، برنامه ها و ت های موجود
مشاوره در زمینه مدیریت ارشد در مورد طیف وسیعی از موضوعات موثر بر توانایی سازمان در دستیابی به برنامه یا اهداف پروژه
ایجاد مجموعه ای از قوانین و ت های تجاری حاکم بر ترتیبات مدیریت منابع انسانی یک سازمان
ارزیابی تغییرات موجود و برنامه ریزی شده در استراتژی های مدیریت منابع انسانی (HR) برای اطمینان از سازگاری بین استراتژی های مدیریت منابع انسانی سازمان و استراتژی های کل دولت
طراحی فرایندهایی برای بررسی و بازنگری منظم مسئولیت ها و صلاحیت های موجود همزمان با پیشرفت سازمان
انجام نقشه برداری فرآیند سیستم محور برای تعریف ساختار فرایندهای سازمانی: شامل تعریف فعالیت هایی که باید انجام شود ، ورودی های مورد نیاز ، خروجی هایی که باید تولید شوند و چارچوبی که در آن فعالیت می شود
تعریف تغییرات و پیشرفتهای بالقوه سازمانی براساس استراتژی و ارزشهای سازمان
تدوین و / یا اجرای برنامه تغییر و بهبود سازمانی شامل شناسایی تغییرات و بهبودهای سازمانی و اولویت بندی بهبودهای پیشنهادی
با استفاده از روش مناسب توسعه سازمانی و رویکرد ارزیابی و مداخله
نمونه سازی از راه حل های بالقوه ، سناریوها ، ارائه اطلاعات تجارت و پیشنهاد یک اقدام توصیه شده در مورد بهبودها / تغییرات سازمانی
ارائه مشاوره در مورد و یا کمک به اجرای تغییرات و پیشرفتهای سازمانی
توسعه مربیگری ، مربیگری ، جلسات اطلاع رسانی و آموزش سازمان برای انجام هر یک از اقدامات فوق
انجام بررسی ها و تدوین استراتژی های پیاده سازی
انجام ارزیابی سلامت سازمانی و تدوین استراتژی و اجرای آن
9.5 مشاور فرآیند تجارت
خدمات مورد نیاز ممکن است شامل موارد زیر باشد اما محدود به موارد زیر نیست
بررسی فرآیندهای کار موجود و ساختار سازمانی
تجزیه و تحلیل فرایندهای تجاری موجود ، شناسایی فرصت های بهبود فرآیند
نقشه برداری از فرایندهای موجود و توسعه و نقشه برداری ، فرایندهای جدید ، تغییرات را توصیه می کند
تجزیه و تحلیل اامات عملکردی کسب و کار برای شناسایی اطلاعات ، رویه ها و جریان تصمیم گیری
ارائه مشاوره در مورد ابتکارات کلیدی که سازمان را قادر می سازد فرآیندهای تجاری دارای تأثیر بالا ، متمرکز ، پاسخگو و قابل اندازه گیری را به کار گیرد.
شناسایی فرایندهای کاندیداها برای طراحی مجدد
نمونه سازی از راه حل های بالقوه ، سناریوها ، ارائه اطلاعات مبادله و پیشنهاد یک اقدام توصیه شده
ارائه مشاوره در تعریف نیازها و فرصتهای جدید برای استفاده از راه حلهای کارآمد و م effectiveثر
شناسایی و تهیه هزینه های اولیه گزینه های بالقوه
ارائه مشاوره در زمینه توسعه و تلفیق مدلهای فرآیندی و اطلاعاتی بین فرایندها برای از بین بردن اطلاعات و تعدیل نیرو در فرآیند
شناسایی ، پیشنهاد و برنامه ریزی فرایندهای جدید
ارائه مشاوره در مورد و یا کمک به اجرای فرآیندهای جدید
شناسایی تغییرات مورد نیاز در فرایندهای خودکار
مستند کردن گردش کار
استفاده از ابزارهای تجاری ، گردش کار و سازمانی
تدوین ت ها ، رویه ها و دستورالعمل ها
انجام بررسی ها و تدوین استراتژی های پیاده سازی
مشاوره گروههای HR Systems و گروههای Infomation Technology (IT) در مورد نیازهای نظم و انضباط
ایجاد جلسات آموزش و اطلاع رسانی و راهنمایی در مورد فرآیندهای تجاری
تجزیه و تحلیل و تعریف فرآیندهای تجاری مربوط به وضعیت "همانطور که هست" و "بودن"
9.6 مشاور مدیریت تغییر
خدمات مورد نیاز ممکن است شامل موارد زیر باشد اما محدود به موارد زیر نیست
طراحی مداخلات با هدف بهبود اثربخشی سازمانی از طریق تغییر سیستم محور
طراحی مداخلات برای بهبود اثربخشی سازمانی از طریق تغییر مردم محور و منجر به: ایجاد تغییر ، محیط بهتر ، مشارکت بیشتر و نیروی کار پاسخگو تر
تدوین و اجرای استراتژی ها ، برنامه ها ، چارچوب مدیریت تغییر
شناسایی ابزارهای مدیریت تغییر و خطرات
ارائه تخصص ، مشاوره مشاوره ای ، راهنمایی و مربیگری برای ایجاد ظرفیت پروژه جهت استفاده موثر از استراتژی های مدیریت تغییر و ابزارهای مرتبط
بیان هدف تغییر به روشی که برای کارمندان منطقی باشد و تصویری جذاب از سازمان جدید ارائه دهد
طراحی و انجام ارزیابی آمادگی تغییر به منظور برنامه ریزی و اجرای استراتژی مدیریت تغییر
مربیان کارکنان در مورد ارزش مشارکت آنها در سازمان جدید
ارزیابی اثربخشی ابتکار عمل مدیریت تغییر
ایجاد چارچوب های اندازه گیری / ارزیابی عملکرد
ادغام رشته های نظارت بر عملکرد در برنامه توسعه یا تغییر مدیریت سازمان
انجام نظارت بر عملکرد و گزارش ACفعالیت های مربوط به مدیریت تغییر

http://lnki.nl/Nacey
https://bit.ly/2UIRRTD











لوله بازکنی پاسداران

لوله بازکنی شهرک غرب

لوله بازکنی شبانه روزی

، ,های ,مدیریت ,مورد ,تغییر ,استراتژی ,در مورد ,استراتژی های ,موارد زیر ,ها و ,مشاوره در ,مدیریت منابع انسانی ,بهبود اثربخشی سازمانی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سردارعمران پستی هشجین موزیک شهیدان نیاسر و دفاع مقدس Kenneth's receptions provqueperdia بسم الله الرحمن الرحیم china authentic wholesale jerseys & free shipping آموزش همه چی ادید مرجع دانلود بازی اندروید در ایران لینک ها و عکس های داغ داغ داغ