محل تبلیغات شما
این چیز دیگری است املا صحیح مصدع اوقات شریف که شما را به شنونده ناکافی تبدیل می کند - شنیدن چیزی که با آن مخالفید و بلافاصله تنظیم آن را انجام می دهید. سپس ، در کمین نشسته اید تا بتوانید به سخنران بگویید که چقدر اشتباه می کنند. شما مشتاقانه حرف خود را بیان کنید و اشتباه گوینده را ثابت کنید. شما فکر می کنید که به محض گفتن "حقیقت" خود ، دیگران می دانند که سخنران چقدر اشتباه می کند ، از اینکه شما آنها را صحیح تنظیم کردید متشکریم ، و شما را تشویق می کنیم تا درمورد جزئیات گفته های خود توضیح دهید. رویا

مخالفت با بلندگوی خود ، هرچند ناامیدکننده باشد ، دلیلی نیست که آنها را تنظیم کنید و خود را برای بیان رد سرسام آور خود آماده کنید. با گوش دادن ، ممکن است در واقع یک اطلاعات جالب بدست آورید که قبلاً از آنها بی اطلاع بودید.

3. در حالی که "گوش می کنید" پنج کار دیگر انجام می دهید
گوش دادن به کسی غیرممکن است در حالی که مشغول ارسال پیام کوتاه ، خواندن ، نواختن سودوکو و غیره هستید.

من در واقع سعی کردم کتاب چک خود را متعادل کنم در حالی که تظاهر می کنم به حرف شخص مقابل گوش می دهم. کار نکرد مجبور بودم مدام بپرسم ، "چه گفتی؟" اکنون فقط می توانم این مسئله را بپذیرم زیرا دیگر به ندرت این کار را می کنم. با کار ، من توانسته ام شنونده بهتری شوم. تمرکز زیادی لازم است ، اما مطمئناً ارزشش را دارد.

اگر واقعاً می خواهید گوش کنید ، پس باید: گوش کنید! م. اسكات پك ، م. د. ، در كتاب خود با عنوان "جاده كم سفر" می گوید: "شما نمی توانید به طور كلی به كسی گوش كنید و همزمان كار دیگری انجام دهید." اگر بیش از حد مشغول گوش دادن هستید ، به سخنران اطلاع دهید و برای وقت دیگری ترتیب صحبت دهید. به همین سادگی!

4- شما خود را به عنوان قاضی تعیین می کنید
در حالی که "گوش می دهید" ، تصمیم می گیرید که گوینده از آنچه در مورد آن صحبت می کنند اطلاع نداشته باشد. به عنوان "متخصص" ، شما بیشتر می دانید. بنابراین ، حتی گوش دادن چه فایده ای دارد؟

برای شما ، تنها صدایی که به محض تصمیم گیری در مورد اشتباه بودن آنها می شنوید این است: "بله ، بلا ، بلا ، بلا ، بلا!" اما قبل از این که این ملافه را بزنید ، فقط بدانید که ممکن است تمام اطلاعات لازم را نداشته باشید. برای این کار ، شما باید واقعاً گوش کنید ، نه؟ همچنین ، اطمینان حاصل کنید که کسی را بر اساس لهجه ، نوع صدا یا ساختار جملات او قضاوت نمی کنید.

پدر من تقریباً 91 ساله است. انگلیسی او گاهی اوقات کمی شکسته و درک آن دشوار است. مردم به اشتباه تصور می کنند که او نمی داند در مورد چه چیزی صحبت می کند - آنها کاملاً اشتباه می کنند. پدر من مردی بسیار باهوش است که انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود دارد. او می داند چه می گوید و زبان را کاملاً می فهمد.

هنگام گوش دادن به یک فرد خارجی ، یا شخصی که شاید در گفتن افکار خود با مشکل روبرو است ، این نکته را در ذهن داشته باشید.

اکنون ، شما برخی از مواردی را که برای شنونده فرومایه ایجاد می کند ، می دانید. اگر هیچ یک از موارد بالا برای شما جالب نیست ، عالی است! شما شنونده بهتری از اکثر افراد هستید.

چگونه شنونده بهتری باشیم
اگرچه به خاطر مکالمه ، فقط بگذارید بگوییم که شاید شما به بخشی در بخش گوش دادن نیاز دارید و پس از خواندن این مقاله ، تصمیم به بهبود می گیرید. بنابراین ، برخی از کارهایی که باید برای تحقق آن انجام دهید چیست؟ چگونه می توانید شنونده بهتری باشید؟

1. توجه کنید
شنونده خوب توجه است. آنها به ساعت ، تلفن و یا برنامه شام ​​خود فکر نمی کنند. آنها متمرکز هستند و به صحبت های طرف مقابل توجه می کنند. به این گوش دادن فعال می گویند.

طبق مهارتهایی که شما نیاز دارید ، "گوش دادن فعال شامل گوش دادن با تمام حواس است. علاوه بر توجه کامل به گوینده ، مهم است که "شنونده فعال" نیز "دیده شود" که در حال گوش دادن است - در غیر این صورت ، گوینده ممکن است نتیجه بگیرد که آنچه را که آنها صحبت می کنند برای شنونده جالب نیست. "[1]

همانطور که اشاره کردم ، طبیعی است که ذهن سرگردان باشد. به هر حال ما انسان هستیم. اما شنونده خوب به محض اینکه متوجه کمرنگ شدن توجه آنها می شود ، این افکار را دوباره به عقب بازمی گرداند.

من می خواهم در اینجا یادآوری کنم که شما همچنین می توانید به نشانه های بدن "گوش کنید". می توانید فرض کنید اگر کسی مدام به ساعت یا بالای شانه خود نگاه می کند ، تمرکز او روی مکالمه نیست. نکته اصلی فقط توجه است.

2. از زبان بدن مثبت استفاده کنید
شما می توانید از زبان بدن یک شخص استنباط کنید. آیا آنها علاقه مند ، خسته یا مضطرب هستند؟

زبان بدن شنونده خوب باز است. آنها به جلو خم می شوند و نسبت به آنچه گفته می شود ابراز کنجکاوی می کنند. حالت چهره آنها یا لبخند است ، نشان دهنده نگرانی ، انتقال همدلی و غیره است. آنها به بلندگو می گویند که در مورد آنها شنیده می شود.

مردم به یک دلیل چیزهایی را می گویند - آنها نوعی بازخورد می خواهند. به عنوان مثال ، شما به همسرتان می گویید ، "من روز خیلی سختی را پشت سر گذاشتم!" و شوهر شما در حالی که سرش را تکان می دهد ، همچنان اخبار خود را بررسی می کند. پاسخ خوبی نیست.

اما اگر شوهرتان با چشمانی پرسشگر به بالا نگاه کند ، تلفن خود را پایین بگذارد و بگوید ، "اوه ، نه ، چه می شود. چی شد؟" پس چه احساسی خواهید داشت؟ پاسخ واضح است.

به گفته آلن گورنی ، [2]

"یک شنونده فعال به سخنران توجه کامل دارد و اطمینان حاصل می کند که اطلاعات دریافت شده را درک می کنند. با تماس ورودی یا به روزرسانی وضعیت Facebook نمی توانید حواس شما را پرت کند.شما باید در لحظه حضور داشته باشید.

زبان بدن ابزاری مهم برای اطمینان از انجام این کار است. زبان صحیح بدن شما را به یک شنونده فعال بهتر تبدیل می کند و بنابراین نسبت به آنچه گوینده می گوید "باز" و پذیراتر است. در عین حال ، این نشان می دهد که شما به آنها گوش می دهید. "











لوله بازکنی پاسداران

لوله بازکنی شهرک غرب

لوله بازکنی شبانه روزی

، ,شنونده ,دادن ,کند ,دهید ,توجه ,گوش دادن ,می کند ,می کنند ,خود را ,می شود

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

tugorigrio remilesria lespembhurtti اخبار موبایل Kenneth's collection طراحی حرفه ای وب سایت با Laravel و اپلیکیشن اندروید با Flutter argoligil miaculous lady and cat Cheap Jerseys Free Shipping - China Authentic NFL Jerseys وبلاگ حقوقی سید روح اله حسینی وکیل پایه یک دادگستری